Аеродром – об’єкт, територія якого витримує великі навантаження. Для оформлення злітно-посадкової смуги необхідні матеріали підвищеної міцності. Саме такою є аеродромна плита.

Цей виріб може витримувати високі навантаження навіть в екстремальних умовах. Він розрахований на важкий транспорт вагою 50–80 тонн. Матеріали такого типу використовують для оформлення вертолітних майданчиків, доріжок під габаритну техніку.

Що являє собою аеродромна плита

Так називається залізобетонний виріб, який використовується при облаштуванні покриттів на аеродромах, зокрема для оформлення злітно-посадкових смуг, стоянок, кермових доріжок. Матеріал підійде і для облаштування територій під важку техніку, зокрема військову.

Купити аеродромну плиту можна як для тимчасового, так і постійного покриття. Вона стійка до агресивних впливів, тому може використовуватись у портовій інфраструктурі. 

За конструкцією плита являє собою плоский залізобетонний суцільний виріб, що має прямокутну форму. Його укладають у горизонтальне робоче положення. Верхню поверхню роблять рифленою, щоб покращити зчеплення з колесами авіатранспорту та автомобіля. У конструкції є торцеві заставні елементи для фіксації, тобто зварювання плит і отримання цілісного дорожнього полотна.

Яку плиту можна замовити

Довжина, ширина та товщина виробу відрізняються залежно від його призначення. При виборі керуються типом та вимогами для конкретної території. На нашому сайті ви можете замовити аеродромні плити ПАГ-14. Вони мають такі характеристики:

  • довжина — 600 см, ширина — 200 см;
  • товщина — 140 мм;
  • марка бетону — 350;
  • маса — 4200 тонн.

Плита широко потрібна не тільки на аеродромах. Завдяки високій міцності вона підходить для облаштування складів, вертолітних майданчиків, доріг для проїзду військового транспорту.

Особливості виготовлення

Процес виробництва плит технологічно складний, він має здійснюватися згідно з ДСТУ. На початковому етапі виготовлення формують елементи міцності та кріплення. Для цього:

  • встановлюють монтажно-стикові деталі;
  • монтують зварену сітку;
  • встановлюють подовжню арматуру, що натягується, електротермічним методом.

Сила натягу залежить від марки плити, її контролюють спеціальними приладами. Напруга потрібна для більшої стійкості виробу до механічних навантажень. Петлі роблять з арматури, сформованої за допомогою верстатів.

Далі переходять до бетонування готової конструкції у металоформі. Для цього використовують важку марку підвищеної міцності. Відповідно до Держстандарту можна додавати пластифікатори та інші домішки, щоб підвищити якість розчину. У донній частині металоформи є металеве рифлення ромбічного вигляду.

Щоб ущільнити розчин та уникнути появи повітряних прозорів, бетон ущільнюють за допомогою вібраційних механізмів. Таким способом виходить рівномірно розподілити розчин формою. Далі виріб сушать у природних умовах або перевірчих камерах.

Після затвердіння виріб обов’язково проходить випробування – це необхідно, щоб переконатися у його міцності. Останнім етапом є нанесення маркування як букв, так і цифр, розділених дефісом.

Чому варто використовувати

Аеродромні плити ПАГ відрізняються високою сейсмічною стійкістю та витримують коливання до 9 балів за Ріхтером. Їх можна використовувати довго та багато разів навіть при максимальних навантаженнях. Плити ПАГ-14 мають інші переваги:

  • висока морозостійкість класу F300;
  • стійкість до стирання;
  • термін експлуатації – від 60 до 80 років;
  • просте укладання та монтаж – для цього не потрібна висока кваліфікація;
  • стійкість до розтріскування.

На нашому сайті можна замовити аеродромні плити з доставкою. Всі залізобетонні вироби, представлені у нас, пройшли необхідні дослідження та мають сертифікати для підтвердження якості. Звертайтеся до BM BETON для оформлення замовлення вже зараз.